نماینده مردم شهرستان رزن در خانه ملت گفت: تلاش های دشمنان ایران و انقلاب اسلامی در به انزوا کشاندن ایران اسلامی ثمری نداشته است.

 تلاش های آمریکا برای به انزوا کشاندن ایران ثمری نداشته است به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری استان همدان بیان کرد: با وحدت، همدلی و تبعیت از رهبری انقلاب  توئطه و دسیسه های آمریکا و رژیم صهیونیستی که نهایت دشمنی را با جامعه بشری وسعی به انزوا کشاندن ایران دارند که این دسیسه ها بی اثر شده است.

وی یادآور شد: جامعه بشری دشمنان زیادی که نمونه آنها جهل و نادانی، ظلم و بی عدالتی، حوادث غیرطبیعی و طبیعی و بی عدالتی است را دارد و در مقابل تعلیم و تربیت، اخلاق و عمل به تعهد و پیمان از دوستان جامعه بشریت است.

نماینده رزن با اشاره به اهمیت حوزه تعلیم و تربیت گفت: در حوزه تعلیم و تربیت رکن دوم آن یعنی توجه و تقویت حوزه تربیت بدنی باعث پویایی، خودباوری، نشاط و خودباوری در بشر شده است.

لطفی با اشاره به وضعیت زیر ساخت های ورزشی در شهرستان های استان، گفت: در همدان باشگاه های بلااستفاده زیادی وجود دارد و این در حالی است که شهرستانها یک صدم، این امکانات ورزشی را ندارند.

انتهای پیام/خ

 به انزوا کشاندن ایران ثمری نداشته است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار